Friday, April 3, 2009

Rombongan Cik Kiah

Semalam best sebab kawan2 opis mai memeriahkan rumah, dorang datang melawat kimi...mekasih semua..

menu hidangan aku sempoi jer, tak ,masak nasik, sebab member2 ramai yang berdiet..so..say no to nasik...so aku cuma prepare mee hoon tom yam, puding kastard ngan air lemon & air longan. Risau gak kot tak sedap...aku bukan reti masak pun...tapi, alhamdulillah laku jugak makanan aku.

Thanks pada kawan2 yang mai, siap ada hadiah dan 'duit raya'....sorrylah atas segala kekurangan ek...sorry gak sebab anak dara ku yang garang itewww...

3 comments:

BaiDuRi said...

wakaka..ada 3 bulan lagi masa untuk kitaorang serbu dan terus serbu rmhmu itu..bersedia je la eh? Esp. time tengah bulan..nak jimat kos, pi rumah Mel..haha.Ni la malangnya rumah kat dgn opis..Lenkali kita buat potluck lak..tn rumah sedia air yg sodap itu jer..cuma make sure anak dara yg garang tu tak celup utk amik buah longan! haha..lawak la Pichah! Tapi air lemonade mmg marbeles!! Bihun tomyam pun the great one! Thanks!!

adenium said...

wooo...makan tak hengat tau semalam.... kenyang sampai ke petang..... sedap pe tomyam tuh...tuh yang tak hengat,.... dah kenyang sendat baru nyesal..muahahahaha

Ruby Alias said...

kenyang aku mel ..thanks for feeding us hehe ..makin teror mu masak ..kalau condo mu tu dekat lagi ngan opis ada waktu brunch pun g lepak mel's corner :)