Tuesday, January 20, 2009

My new Pet

Tadi lunch kat B*Q Chicken @ OU, makan set baru yang ada nasik..lepas makan kami jalan-jalan cari pasal..hehhe

Aku jenjalan sengsorang, terjumpa LED torch light yang kecik kiut....bentuk tangan...ada 50% diskaun kat kedai Live It Up, aku suka tgk barang-barang kat situ, barang perhiasan rumah lah kebanyakannya...

Pink for me and green for my hubby

Then, lepas penat, aku gi tunggu kat bangku...sms kawan2 maklumkan aku kat mana...pastu Kak Su reply kata dia kat kedai akuarium...huhu..leh gak nak tgk ikan, td masa sampai dari parking memang lalu kat kedai. Masuk2 nampaklah set akuarium ni...lawanya ada corak kerawang..i likeeeeee....

Maka, aku pun terbelilah set akuarium tu, dengan 2 ekor ikan lily.....

Akuarium ni boleh jugak lekatkan kat dinding

Tadaaa....Inilah hasilnya..


Nanti aku nak letak pokok idup, hubby kata at least kalau weekend adalah benda yang boleh dibaham by my pet ni...hehe kalau tak, kebulur dorang.

No comments: