Monday, December 6, 2010

Cing-pore

Sangat berzaman tak hapdate sini dekat sebulan, bukan tadak apa berlaku cuma diriku kemalasan sedikit dan jugak kebusyan yang hamat sbb tu tak leh nak menghapdate..


Sepanjang minggu lepas, dari 28 November sampai 3 Dec, aku sefamili, aku ngan anak2 ikut berkampung di Singapore sbb asben kursus siri yang ke3 dan yang last lah tu...Cing-pore tu adalah mengikut sebutan kimi...so skang bila tanya adik nak gi mana, mesti ajwab Cing-pore, hamboii...kelasss gitu anak bujang aku ni...

Sangat seronok bila dapat bercuti, rileks yang teramat rileks dgn anak2 kat bilik hotel....urghh, missed the moments oredi...apatah lagi sangat heaven tanpa bibik bersama...wakakak....jahat aku kan...cerita penuh pasal seminggu di tanah lion akan ku tapau sekali annti yer...rasa berat kepala lak...maklumlah dah lama tak keje kan..

Intro sikit apa yang BEST:
1) Semua barang2 branded, harga lebih murah dari malaysia dan banyakkkkkkk sangat choice, banyak design yang tak jumpa kat sini.....malangnya den yang takde duit..handbags, watches, corelle, jerseys, shoes....etc..etc...
2) takde masalah komunikasi, dok sana pun rasa dok mesia sbb byk barang import dari mesia..hihi
3) Universal Studio.
4) Milo dinosaur.

Ok, tu dulu yer... nanti gue sambung, sangat malas nak g work...mujur esok cuti...

No comments: