Monday, December 13, 2010

Warehouse sale & Nokia Express Music 5800

Last saturday pi Tmn Shamelin Perkasa, ada warehouse sale, selama ni sgt teringin nak ke warehse sale area2 situ yang banyak sgt dan kadang2 mmg sgt berbaloi dan best, selalunya dengar dari adik jerler...Tapi ntah macammana aritu bukak website www.shoppingnsales.com, tertengokler (ter... yer haha) iklan warehouse kasut skechers, kasut tu sebelum ni aku pun tak pernah tau...adalah terjumpa masa kat jakarta dan terberkenan....wakling shoes...mintak2, malangnya tadak size...huhu...masa tu tgh oper...so tak jadik beli...kasut tu kaler dark brown, ada munge2 timbul merah ngan background gold..hmm...lawa tau, aku jerlah dpt bayangkan nyer..hehe...

Bila balik sini, aritu baru nampak ada kat MV kedai tu...masukler dlm tgk..mak aih...mahalnyerrr....dan design aku nak pun talak...gulp...so aku pun rentikan mengimpikan kasut itewww....

Dah tgk iklan tu, terus sms asben ngan adik aku...nak pi..nak pi...sale start 9-12 Dec, tapi takdelah bgtau kawan2 lain sbb kot2 tak best kan...buat per nak bgtau, aku nak g dulu, kalau best baru nak habaq kat geng2...berkali2 gak hari khamis ngan jumaat tu aku bukak web tu sbb nak tgk komen org yang dah gi...dalam sehari sampai 20 komen yang memberangsangkan masuk, so, konpem aku nak terjah...cali gears dorang borang berpasang2 sorang sebab murah , RM10 jer, ada org tu komen diskaun 90%...

La...la...la....la....la...wahhh la..la...la...tu, so sabtu pun tiba jua, lepas dah masak itu ini, kemas rumah adalah tugas maid yer..haha....kerek...

Pilah ke sana...memang syiok dan sgt betul org kata cali gears RM10 jer....for kids and adult sama rege...pilih punya pilih, dgn anak2 punya sekali....pehtu ke belakang nak carik walking shoes idaman, tadak design sebijik mcm nak tu, tapi ala2 adalah...munge pink...oklah tu....RM49..masa dok pilih walking shoes tu terperasan handbag terbukak..ish..aku tak zip ke tadik, jenguk dalam, wallet dah nak terkeluar dah..ish...bgtau adik, mujur tak tercicir wallet ni, tak zip..pehtu sambung lagi memilih....adik2 pun dah kumpulkan dalam kotak..habis pilih sampai tak dak pilihan dah, baru pi bayar...so total bilangan kasut termasuk anak2 aku, adik2...anak2 buah...18 pasang..hehe...total RM219, tambah RM10 beli patung bear skechers, pichah nak....pichah dapat cali gears shrek dua pasang, kaler pink ngan kaler ijau..., kimi dapat dua pasang gak, purple ngan warna2 biru hijau...murah giler kan....

Masuk kereta, terus seluk handbag dgn harapan nak smsm geng2 ku yang setia...alih2 selongkar2...kumbah2...tadak hp...mintak asben buat missed call, kot menyuruk kat dlm celah2 mana beg gedabak aku tukan...tadak, ringing ada, patah balik, asben pi jejak kasih, tadak, aku lak jejak kasih, tadak gak...huwaaaa.........hilang sudah nokia kesayangan ku, hadiah hari jadi last year, asben bagi, guna voucher digi bagi....huuuuu...tadak rezeki...kan...adalah Allah nak tarik sebab adalah dosa aku ni ha...aku pasrah...
tunggu lepas setengah jam, try call semula, dah poff hp, padahal batt mmg fully charge pagi tu baru charge, nak call mala gak, nak gi wedding dia, kad jemputan tak sampai, so nak mintak map nak ke rumah pengantin...takler dpt pi...

So, tadi dah ambik sim card baru, skang guna omnia asben, sgt lembab aku guna omnia ni (aku yang lembab yer...)..iyah..iyah...yark dush...tumbuk sikit omnia ni...haha...so skang, bolehlah kawan2 contact i semula...number remain yer...


Oh yer..to dearest FAQEH, happy 2nd birthday...muah..muah...

No comments: