Thursday, August 6, 2009

Adik kena buli

Mentang2 lah adik kecik lagi, adik tak mampu nak lawan, tak mampu nak memberontak, habis2 pun, adik mengelak-ngelak atau tepis-tepis jer....

ni haa...ada ke kakak pakaikan spek barbie, kaler pink lak tu..kan adik ni boy.....


dalam kami dua beranak dok huhahuha kan adik.....pastu, nak tau AKIBATnya? ni ha...
si kakak terk*ncing dalam seluar sebab gelak beria2 sangat..bukan tahap terkucil sikit tapi habis comforter buat lapik tengok tv, masa tu tgh layan citer Nur Ka*ih malam tu...dari tergelak-gelak, datang taufan mama...campak comforter dalam washing machine, suruh kakak JANGAN GELAK LAGI! wakakaka

Hari ni, mama plak buli adik..pakaikan sekali lagi spek ngan topi pink...mama saja nak tengok adik tepis2..hehe...dan mama dah pastikan hari ni kakak tak gelak kuat2 sangat supaya tak 'banjir' lagi.....

Whazzup ya'll...

4 comments:

Ms.Lilies said...

ahahahaha...
ko ni mell...sian hero tu..
tapiiiii.......


cute ;)

Dy said...

hehehehe...apalah pichah ni...over tau....geli hati sangat ler tu...

ohbukan said...

hehe...

FIliz said...

hehehehhe..kelakar la kakak ni...