Wednesday, July 27, 2011

That's it...

Sampai hati kau kan..Kau Pengerusi Jawatankuasa tu...aku dah siap2 kan cari AJK lima orang bawah kau, dah siap fikirkan semua aktiviti untuk kau punya JK...aku sanggup hulur diri jadik urus setia sedangkan jawatankuasa lain bukan ada urus setia pun...BODOHnyer aku kan....

Based on aktiviti yang dah rancang tu, aku yang pikir semua dari A to Z, tup2 bila first aktiviti dah nak berjalan semalam...lawatan ke KeTTHA, ko boleh buat siot, tak pegi....sampai sudah pun tak bagitau taknak pegi...siap menipu bagai...Siaplah kau....ko tunggu nanti balasannya, jawablah dengan ALLAH makan gaji buta, tanggungjawab dan amanah tak laksana....Aku doakan jiwa kau tak tenang....aminnn.....jangan harap aku nak tolong macam sekarang....Aku sudah hilang SABAR....

No comments: