Thursday, July 28, 2011

Takkan dapat keberkatannya...

Pagi2 dah buat hangat, panggil aku, CC ngan PA....marah2 kami sebab isu driver tak hantar dia pegi lawatan tu...kata tak inform kat dia..aku dah inform face to face kat dia, then PA takdelah nak ulang suara utk dia kan...sangatlah dia tak puas hati kenapa PA tak maklum awal..nak maklum awal apa nyer sedangkan drebar tu keluar, time tu baru kami tau sbb ikut jadual, ptg dia baru nak keluar...

memang dia tinggi giler suara tapi yang bagusnya, aku sikit pun tak takut...sedangkan aku ni jenis kalau kena marah, sure meleleh, siap banjir lagi...sejak kecik lagi...sensitiplah katakan....

hmm...ntahlah, rasa nak muntah bluekkk kat muka dia bila dia start cakap kena pantau subordinates, kena ikut janji, jangan menipu...ptuii...bapak segala penipu is engkau...bapak segala tak ikut janji is engkau.....then  dia ungkit lagi, tak pernah dapat naik kete jabatan, kepalahotak lu lah....

yang ko submit result ko kat Uitm tu bukan naik kete opis...
bila aku sebut yang tu, dia kata...kat uitm parking susah, nanti kena clamp bagai..ada aku kesah????isunya sekarang, kau kata tak pernah naik kete jabatan, apa lak ko nak divert kepada reason kau pakai kete jabatan?????

yang ko eksiden aritu, pehtu cakap kat kami, kereta rosak kat cyberjaya, bukan kete opis yang jemput ko...?padahal dia mengular awal dalam kul 11 pagi...yang ko pegi buat report kete ko eksiden tu kat balai polis cyberjaya tu bukan naik kete opis? itu semua peribadi...siap ada dinner kat kl, menjemput dari rumah kat bandar utama nun, hantar ke kl, sedangkan driver duk putrajaya....pehtu habis dinner, hantar pulak balik umah...itu bukan kete jabatan ke ngok?????

Aku mmg tak pernah kena marah pasal keje, tapi dalam kes ni, dia marah pun...huhhh...tak menjejaskan pun...menambah keinginan nak tendang dia keluar adalah....takpe, kami yang teraniaya, ditipu bagai ni, kami akan berdoa ramai2.....nanti Allah jua yang akan membalasnya....dia ingat kita tak tahu selama ni hampir setiap hari menipu....

No comments: