Tuesday, July 5, 2011

Hilang Seminggu

Salam semua,

Apa khabar? Dengar khabar ada kawan yang sedang sakit, hopefuli cepat sembuh yer...Aku pun baru masuk opis semalam, seminggu aku cuti, SEBAB? Kimi kena CHICKEN POX...seminggu ler aku cuti, bestnyer duk umah...tapi, biasalah, aku mana nak lekat kat rumah 24 jam, ada gak keluar2, jenguk2 mak kat cheras, jenguk2 MINES....hehe...kimi pun setiap pagi, dah siap mandi sama ngan kakak nya yang nak g skool, pehtu mesti mintak nak jalan2....si kenit tu pun reti boring.....apatah lagi aku kan? kan...
Dan hari ni, berdebar ni...tgh tunggu turn petang ni nak interview HLP.....huhu....aku nekad, kalau tak dpt kali ni, proceed sambung pakai duit sendirilah...nak buat guane kan..sayang pulak rasanya tak sambung belajar...>Doakan aku yer...& HAPPY BIRTHDAY MAK.......!!!! I LOVE YOU....muahsss....

2 comments:

zOe said...

how was the interview? i just read ur posting, x sempat pun nak wish u good luck but i do believe benda yg elok mmg sentiasa dipermudahkanNya .. hopefully ull get what u wish for my friend!

ohbukan said...

thanks dearie...panel sangat2 ok, tapi tulah...still tak tau nak cakap cner...kalau ada rezeki, adalah tu..aminnnnn