Monday, July 11, 2011

Lama dah...

Lupa nak share gambo ni masa perhimpunan belia aritu, pi jenjalan petang jumaat tu sebab jem dari tempat parking lagi...so masuk balik kotak parking, keluar jap sampai 6:30pm baru balik..citer yang dah berkulat, takyah citer pepanjang, cuma tadi dok kemas2 memory card camera, delete apa yang patut...
jumpa mamat ni..ada peminat dia ke? aku tak..haha...ambik gambo sebab dia celeb jer...hiks..sorry jehan tak kaya...kulit muka you licin betul, pakai produk apa yer....(jeles ai...)

 

Ni pulak, gambo masa adik aku kena operate idung, resdung....kesian kan, pegi hospital sendiri, naik motor, kena operate pun sengsorang...kawin ler weii.....mak,mamat, aku, aimi ngan mia dtg tunggu jap kat Ampang puteri tu, aku gamble jer drive sengsorang dari opis, bukan ingat sgt jalan belah ampang nun, syukur sampai...

Sakit giler katanya....ish, ngeri...


Dia ada bawak balik CD masa dia kena operate tu...dia offer kat aku nak tengok tak...TAK MAU.....!!!!!! hidung dikorek2...berdarah2 ikut tekak.....erghh.....ngilu...

1 comment:

Unknown said...

Wuhuhuhuhuhu takut..udah ler pergi melawat anak buah kt opis buang tonsil katil sebelah tu berjahit2 hidung udah macam jambu ..katnya bedah sinus...pastu den plak yg bernanah dlm hidung...mujur tak kena bedah..sakit nya giler2.