Monday, July 11, 2011

Jom BerFLORIA....kat Precint 2...(UPDATES bergambar)

Lunch time tadi sempat menjengah Floria..cuaca adalah sangat panas, pi berdua ngan bos, Pn Z...
 Cuaca tengok dari tingkap opis, sangat berjerebu...wahh...kalau pose gambo ngan roses ni mau mcm ala2 kat cameron gamaknya...
 Parking dekat Umai, tepi tasik, as usual cruise de tasik buat promotion dan KMX sedia menanti untuk dikayuh, RM10 untuk 20 minit...
 Pintu gerbang Laman seni (tapak jualan)
 Depan pavilion

Dalam Pavilion











 Pameran ikut negara...

Dan ini benda yang aku beli, cuma poskad roses, pelukis nyer pun ada kat situ, sangat halus lukisan dan sgt cantik, sgt2 aku suka....tapi mahal lorr...so aku beli 3 keping poskad, gunting ikut saiz frame ikea..tadaaa.....harga sekeping poskad..RM2...

Dan aku beli bunga lily, RM8 utk 3 kuntum..aku suka sgt bau bunga ni, teringat masa buat event kat INTAN dulu, sangat2 suka rembat bunga ni, sekuntum pun jadiklah, harum semerbak satu rumah...yeayyy...i loikeeee....kalau kat kedai bunga mahal lagi kot regenya....Jumlah aku spend tadik..RM14 jer..hihi....bagus kan...berjaya menghemahkan diri, dan bos belanja eskrem kon, mat kool..mekasih, Puan....kami makan di bawah pokok tepi monumen..kan aku kata..bos aku tu best..haha




Overall....sayang bunga2 ros baru masuk 3 hari di pamerkan, dah layu, sbb bunga rose kan sensitif, mudah melepuh, mudah melecur , dahler cuaca sgt panas...cantik2 gak, tapi prefer last year punya, lagi meriah rasanya, dan landscaping lagi pelbagai, jualan di laman seni pun ok-ok jer...

Tapi memandangkan tahun ni, malam2 ada bunga api dgn bot berhias tu, so tgklah caner, maybe on birthday aku baru ajak asben ngan anak2 pi jengah...

No comments: