Wednesday, June 1, 2011

Bila opah pergi berhibur..

Semalam, cuti...bawak opah (mak aku ler) pi layan...

Kat Ju*co Cheras Selatan...Si ayip yang tunggu kat rumah tak senang hati..dahler masa nak gi tu dia dah buat drama meraung-raung nak ikut opah dan sibuk mintak maaf dan kata takut nak tinggal...erkkk....dasat budak ni psiko..hehe....yelah, dia dah hari2 ngan opah, dah mcm glue...hehe...gam gajah pun kalah kalau bab ayip bergantung kat opah...sebelum keluar, tinggalkan phone aku yang lagi satu kat dia, just in case, boleh dia call aku....baru gerak kete dah banyak kali dia call...aku malas nak jawab, put on silent mode..masa tgh layan nur kasih, letak dlm poket, duk bervibrate jer...kacau betul..aku letak dalam handabg...kuar pawagam tu dia....

Dan...missed call yang ke-40....is daripada abah aku, aku pun call back...Abah kata " Ni haaa, ayip nak cakap dgn mak uda..." wakaka..pandai kan dia guna strategi lain, sbb dia tau aku tak angkat dah tipon, dan rupa-rupanya handphone aku kat dia tu dah habis bateri...hehe....

Review Nur Kasih: BEST....ikut pandangan peribadi aku ler..lain orang lain lak pandangannya kan....cute Mia Sara....dan ada beberapa scene2 yang menyentuh perasaan dan perasaan keibuan....especially bab adam nak mati....dan mintak maap ngan mak dia...sob..sob...sob....

2 comments:

dune's_heritage said...

aku g tgk citer ni khamis lepas..sorang2 ko..aku amik cuti sbb test kete..so dptla aku tgk nur kasih ni sorang2..perasaan masa tgk tu hepiii sangat sebab......aku dah pass lesen dah...ehehehehe..tu yg takleh feel sgt lyn adam..ehehehehe...

ohbukan said...

beb...congrats sesangat....jum, bawak aku jenjalan..haks...