Saturday, October 24, 2009

Istanbul Kota Indah...

Hmmm..kalau jalan2 kat istanbul, best tengok rekabentuk bangunannyer kan...cantikkk..aku sukaaa...cuba tengok salah satu gambar yang aku snap ni....Design islamic tu terserlah kan....seni2 pada dinding bangunan pun halus dan sangat2 ler menarik...

Eh, lupa lak..bila aku pernah gi Istanbul ni? Huhu...berangan seyyyy..kasik can lah kan....ni view sebenar..kita zoom out sket

Haaa..tu dia...sebenaqnya, itu view dari tingkap bilik opis baru aku....aku pun tatau nama bangunan sebelah tu hapa...nanti aku check..


Ni pulok aku snap gambar diriku nak lunch @ pantry...last friday....makan per? Nasik kerabu pasarina...sedap...makan sengsorang sambil meleleh ayaq mata teringat geng makan kat opis lama...huhu.....botol susu ku jgn dilupa...kak dy..jgn buh sepah2 botol susu, nnt dah pindah bwk jugak tau...



Senyummm...control ayaq mata neh...


Inilah view yang kita akan nampak kalau dok dalam pantry...nampak 3 jamban...ops... jambatan.. kata opismate, jambatan yg paling dekat ngan bangunan opis kami tu rel monorel, tapi mcm terbengkalai jer, tatau bila akan siap...

3 comments:

Unknown said...

Uwaaaa...kita nak tukar lah botol susu tu pasal ada gambaq cicak uweeeeek...tapi teringat pulak akan diriku padamu....kensel....hehehehehehe. Adakah botol susu itu akan bertemu nanti????? Kita saksikan nanti...

Ruby Alias said...

u got me at the intro mel...thot u dah cuti2 msia kat istanbul hehe..color tudung mu tu mcm biru nasi kerabu laks..sedondon..dah jumpa geng sekepala sana? try la usha shue or iza sana..ko dah drive to work eks sekrg..bravo! dah dekat la tu ngan alamanda :)

ohbukan said...

kak dy: botol tak bertemu pun tak apa...asalkan tuan punya botol dapat tugeder2 pi soping....tapi jgn dibuang, kenangan di IMA*EC tu

bee: hehe..iza is in INTAN now, PTK...u bila nak balik ambik? jum ambik sesama...setakat ni geng sekepala belum ketemu, they all outing on fridays jer kot, jurus semuanya...