Friday, June 19, 2009

Lerrr...baru ku perasan

heheh....dok baca blog mama_anggun yang menjawab tag kak baiduri...ish...selalu nama aku pun mesti naik ni kalau tag di kalangan kawan2 tegar neh...cek balik blog kak baiduri, mmg sah...sorry yer kak..lambat ler..aritu kita tekan2 kat posting akak tu, tak keluar2, lama2 dah lupa...

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
Kenyang, alhamdulillah...(baru lepas makan masakan sendiri)

2. Saya nak makan...
Satay kajang

3. Saya tak suka...

Semua benda yang tak best (kalau nak list kan panjang sangat)

4. Impian saya?
Impian jangka pendek : nak kurus, nak dpt lesen dan nak beli rumah sebijik
Impian jangka panjang : terus kekal bahagia sekeluarga dan bertambah bilangan ahli keluarga (hehe....bukan beranak jer tau, bermenantu, bercucu, kira sekali lah semua tu)



5. Haiwan yang saya tak suka?
Ulat gonggok....tolongggg....jauhkan mereka dari sayaaaaaa.......(err..itu kira haiwan ke serangga??hantam sajalah labu...)


6. Saya harapkan...
Kebahagiaan dan kesejahteraan keluarga berkekalan..Amiinn.. (copy yang kak baiduri punya, sbb idea sama..ubah word akhir tu jer....ngeh..ngeh...)


7. Jika boleh diputarkan masa?
Saya nak pegi melancong ke luar negara sebelum ada komitmen lain...


8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Ermm...masa tu lagi 5 tahun nak berhenti kerja dah...asben dah suruh...jaga anak2..

9. Handphone saya adalah...

Nokia Xpress Music 5800 (hadiah annibersary ke-5)

10. Saya pernah bercinta sebanyak?

Kalau bercinta officially declared (declare sesama pasangan jer lah), 2 kali, officially declared depan tok kadi is the 2nd one tulah....

kalau jatuh cinta lebihlah dari tu kot...haha...suka SS..orang tatau kita suka dia, kita kan pemalu...jadik stalker jerlah, tengok2 intai2 dari kejauhan...wahaha...



11. Saya suka pada...
situasi yang membuatkan saya rasa selamat, teratur dan sejahtera


12. Kawan-kawan saya...
best dengan perangai yang macam2....


13. Pernah dikhianati?
errmm....takde kot setakat ni, kalau ada pun maybe tak perasan telah dikhianati


14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap org yang mengkhianati:
cishhhh...pengkhianattttt...!!! akan ku forgive but not to forget..memang perangai dah gini..mudah memaafkan tapi tidak bisa melupakan (maybe utk dijadikan pengajaran) dan akan lebih berhati2 kalau masih nak berhubung dengan pengkhianat itu...


15.Senaraikan 5 orang untuk di Tag:
takyah lah kot...sebab den lambat sgt menjawab...dah basi


No comments: