Monday, June 14, 2010

Damia Zahra

Sabtu: 12 Jun 2010
Ami dah admitted ke wad since the day before, pagi tu dia sms akan diinduce dalam 6 jam lagi, that wud be around 2pm....sikit-sikit sms masuk updates..petang baru bukak 5 cm, malam pun dah dekat kol 11pm, baru 7 cm..menangis-nangis dia call mak, mak pun dah tak boleh tido, tak lalu makan, risaukan anak nak bersalin...apa yang lebih merisaukan, aimi dah pernah gugur 2 kali sebelum pregnancy kali ni, dan dia diabetic...kami terus berdoa hopefuli Allah percepat & permudahkan dia bersalin.....aku pun susah nak lena malam tu, aku pesan ngan anor, nanti anything, updates, sms bila2 masa pun, nak tau...


Ahad: 13 Jun 2010 (sebulan sebelum besday aku...statement poyo...hiks..)
tup tup entah bila aku terlelap, terdengar sayup-sayup sms masuk, baca sms dgn mata sebelah jer boleh bukak...."Alhamdulillah...aimi baru je selamat bersalin...Dapat baby girl", 2 sms, satu dari adik ipar aku ngan anor...yess..alhamdulillah...Damia Zahra dilahirkan pada 2:30++ am....seberat 3.18 kg....eiii...geram mak uda nak geget....putih melepak, muka bulat jer ikut ibu nyer...gebus and kerinting....telah dijangka...hihi...welcome my sweet lil niece...muahhhhsss....3 cucu perempuan and 3 cucu lelaki untuk mak ngan abah....seri sekarang...
3 girls, macam baby dolls atas meja opis aku ni...
Selamat berpantang to aimi, jaga diri bebaik, jaga damia bebaik, nanti mak uda datang selalu, nak kacau damia...

No comments: