Wednesday, April 7, 2010

Kenapa aku pilih dia?

Dalam banyak2 yang ada..kenapa aku pilih dia?

Hatiku terpaut sebab:
1) 'dia' tersenarai dalam list paling tak buat hal...tempat ke-4 dari 100 (wahh panjang senarai aku ek)
2) 'dia' belum pegi jauh
3) rupa ada, body pun mantap
4) ada iras idaman hati aku dulu...fuhhh...masih terkenang2 kan..cumanya, apakan daya, tiada jodoh
5) maintenance pun senang, ikut pengalaman aku setakat ni, tak banyak kerenah, mengikut ajer...mau ada yang kata aku queen control neh..hehe..yesss...i'm in control...erkkk...
6) mungkin gak ada yang tanya, kenapa ambik bekas orang? hmm...entahlah, maybe sebab aku tak kisah dan aku selesa dengan 'dia'
7) handling sgt senang

so ,nilah dia pilihan hati ku dan telah pun jadik milikku


>


>


>


>




>




>


>




>




>












condition like new, mileage baru 30k, dalamnyer ala2 camry (sebab penah naik kete Puan Ros*na dulu, camry  punya interior kaler gitu..kete idaman is Honda City yang baru tapi mahai sgt, lari bajet den....so, ini adalah ropa sporty, kaler pun ada yang gini kan...hiks....mula2 mencarik, cuma ada 3 jer kat mesia ni yang nak di let go...satu kat KL, satu kat melaka and satu kat sabah,,,,dah tgk yang kat KL mcm nak rembat jer..nampak mcm baru gak...cuma mileage dah 60k....nak gi tgk kat sabah, harulah pulok kan, kat melaka pun mcm malas nak pi..then satu hari tu browse carik loan calculator memandangkan nak ambik jer yang dah 60k mileage nyer tu, kaler silver which is aku tak minat....tup2 tertekan search kete hyundai dalam autoworld.com..adalah...si 'dia' ni, kaler idaman ku, rege pun ok...iklan pun baru masuk sehari (22 Mac 2010)..terus sms laki, malam tu pi tgk....dah siap2 bawak dokumen semua....setelkan jugak mlm tu....dan selepas 3 hari, terus jadik hak aku..pi sign agreement kat bak pun malam2 sebab nak cepat kan..syukurrrrr....alhamdulillah

terima kasih WMC yang dah byk jasa kat kami sekeluarga, skang dia tgh 'dirawat'...nak pulangkan pada tuannya yang nak balik mesia bulan Jun ni....

welcome WRC.....semoga mmg tak bagi byk masalah, mcm WMC dulu yang sangat senang dijaga...

3 comments:

dune's_heritage said...

huhuhu jelesnya...cayyalaaaaah mell..

Ruby Alias said...

sudah ada hero baru ni ..nanti aku balik mu bw la ronda2 kotaraya naik keta baru hehe ..looks sporty mel ..like the color too ..drive safely!

ohbukan said...

azu: takyah jeles..ko kalau dah boleh drive, bwk mini asben ko, mesti lg mengancam

bee: lamanya nak tunggu u balik ni, tak sabar nak bawak pi jln tar...hehe...errr..tapi u dah tak main jln tar kot..soping us saja...kecuali nak carik kain buat baju raya lah...