Monday, August 15, 2011

Projek Aidilfitri 2011

Dapat *Port baru untuk borong bunga...aku tak minat sgt bunga plastik nak letak banyak-banyak kat rumah, tp utk ofis,aku suka,satu bouquet cukuplah, rumah pun sekangkang kimi jer...

(*Port baru: Kedai borong bunga dan persiapan perkahwinan @ Balakong.)

Ni beli kat Fah Lean, Balakong, rembat bunga,mintak dorang gubah...nak kasik hadiah ami, adik aku baru pindah rumah...bunga ros baldu yang aku berkenan sgt tu, purple rich karer...chantek di mata ku...ramai yang puji, tunjuk gambo kat mak mertua, mak pun suka, so nanti nak belikan untuk mak2 pulak....:)

 Projek menggubah bermula....



 Projek Fasa 1: Dah bermula...gabungan tema Raya Dalam Taman dengan Kemerdekaan
 Bilik meeting yang kosong suci murni pun tambah bendera ngan ketupat, hanger bendera panjang, koleksi peribadi, kayu sarawak tu...takpolah...kat rumah dah guna konsep lain.


Bunga bola tu buat sendirik, pirst time, selalunya suh adik aku, anor buatkan...selalu ke??hehe....adalah beberapa kali kan...

Ni mintak cc gubahkan, aku dah beli pasu (plastik) tu lama dah kat kedai dalam giant kat rumah nun, baru jumpa bunga baldu merah lawa kar Woon Hua...so, barulah rembat, memula dah letak kat rumah tak susun apa pun, longgok jer dlm pasu tapi tak lawo...so mintak kepakaran CC menggubah..oh yer, alas tu  alas dulang hantaran yer, cantek kan...RM7.90 kat Fah Lean

Bunga2 kat Woon Hua cantek2 gak..tapi pegi aritu tak byk stok, banyak rak kosong, so mcm tak best sgt nak tengok, kat fah lean better kot...dan ada sale skang, diskaun starting from 20%....Siap ada set hantaran ready amde, display set, diskaun 70%, hmm..kalau mmg kena tema, sesapa nak kawen, boleh sgt nak rembat terus...boleh guna kad kredit gak.

And more to come yer...aku cadang nak buat mini garden kat ruang kosong....


No comments: