Friday, August 19, 2011

Bila 'Si Dia' mula bertukang

Sekarang ni sejak dua tiga hari ni, bengang betul....aku bangun2 nak masak sahur kul 4:15am....mesti *SI DIA tengah bekerja...bertukang, siap berdrill bagai....erghhhh....stress aku, nak masak pun susah...

Hari-hari macam ni mana tahan, kang aku merajuk takmo masak sahur baru tau....dahler buat keje tu dalam dapur aku....suka-suka hati dia jer buat bising awal2 pagi buta..tido lah woii...aku nak masak ni...stress mendengar dia mengetuk-ngetuk, menggerudi...ergh....pleaseee....stoppp....bagilah aku masak dengan aman...

Bengang tau tak...Ku BENGANG...kau paham tak?????


(Nak tahu siapa *SI DIA? sila semak nota kaki di bawah)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ni.....



Series stress tau sebab aku amat TAKUTTTTTT dengan si mickey mouse....huwaaaa.....Jiwa tertekan, Emosi terganggu...!!!!

Kalaulah di abca blog aku ni, mesti dia gelak guling2...


No comments: