Wednesday, July 21, 2010

Hari ni

Aku berkursus kat Reside*ce Hotel, UNI*EN (19-21 July)...so today, aku sempat try beli murtabak yang pemes (yang aku dok dengor org citer) kat round about uniten tu...perghh...mmg berbaloi, tebal giler, byk inti....murahhhhh...RM3.50 jer....sedapppp...kakak yang tukang jual tu pun tak menang tangan nak bungkus utk customer, pehtu dgn menjawab tipon yang berdering2, ambik order thru phone tu beb, waahhhh...ini mmg hebat nih....
then gerak balik, dalam kete dengar fly fm dok parking nak bagi freebies kat giant putra heights..huhu....sempat ke ni?petang tadi aku try ikut SKVE, perghhhh...lawa siottt view sepanjang jalan tu aku rasa area puchong kot, tasik saujana mata memandang..besh lak lalu situ, yelah bulan ni masih free...so nnt tol cuma yang dari saujana putra ke putra heights jer..9 kupang jer...

sampai area giant, saja ambik simpang ke giant..hiks...selow down dan tgk ada lagi fly fm myvi troopers tu....yesss....berenti situ, parking, ooo..kena buat sumething dulu...either main bola...or main gitar...main bola kang nampak sgt skill aku kan..so i choose to play guitar...alaaa, mcm game dalam hp aku...tapi susah woo nak synchronizekan dua tangan dengan nak ikut turn nak tekan butang kaler2 selaras dgn yang kat skrin, belasah jerlah...org tak ramai, den pulun lah....hantam sajala labu.....

 

oh yer, asben baru balik dari team building kat gua senyum, semalam aku takleh tido, anak2 pun reluctant nak tido, aku paksa....mujur mimi ada temankan aku kat ym..mekasih mimi, dia ni mmg payah tido...sib baik gak..aku saja test power nak tido kat umah masa asben tadak, risau gak....mcm2 bunyik terdengor2, padahal tadak apapun......hoho....kena try gak sbb nnt dia nak gi singapore lagi...mau seminggu lagi ke sana...

2 comments:

Ms.Lilies said...

sempat gak ko bergambo mell hihihi

ohbukan said...

hehe, ambik 'kesempatan'