Monday, July 26, 2010

Cecah-cecah.....

video
Kimi suka cecah2 makanan, kalau takde makanan, celup tangan pun jadiklah, cecah-cecah dalam sos, cecah-cecah dalam dip cokelet ke krim ke....bila makan makanan pedas, kimi akan start buat aksi mcm iklan ENO mamat jepun kepanasan sebab kepedasan kari tu...mula2 aku pun tak perasan, tapi bila setiap kali pedas, dia akan buat gitu...hahaha....funny lah adik ni, mmg mcam2 aksi dia buat....tapi kimi mmg senang makan, semua yang kita makan dia nak, tak kira pedas ke tak...vocab dia pun dah makin banyak...mcm2 dia sebut...hmm..besar dah anak mama lagi sorang ni....

No comments: