Sunday, January 31, 2010

apa khabar semua?

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh......

lama sungguh tak menjengah dan menenyeh button new post kat sini...RMK10 almost setel bila pagi tadi dah tekan button SIAP dalam SPP II, fuhh..selesai satu peringkat...weekend ni aku bekerja...apapun, masih belum relief, selagi tak setel dan dapat kelulusan selagi tu mcm2 boleh jadik..dah beberapa minggu tak lena tidur aku...malam2 terjaga..pukul 3 pagi pun aku bangun sat nak buat 'karangan'..tapi kimi selalunya tak sporting..pantang mama beralih dari sebelah dia, mesti bangun nangis...iyolah....anak mama kan....

kali ni, di tempat baru aku lead dlm perancangan benda ni, huhuh....sgt berat rasanya aku nak pikul, tapi takpe, aku banyak belajar dan kalau pun ada salah dan silap, akan ku telan dan akan aku baiki next time...insyaAllah..

kat opis busy sesgt, bak kata kak dy, meeting semedang...kak dy sesuailah keluar masuk meeting sbb dah 48 kan, haku ni kuli lagi, nak duduk panas punggung kat opis pun, tak sempat, sehari selalunya dua meeting....takpelah kan...baik busy dari ngangaaaaa jer tak buat keje..kang lalat singgah lak dalam mulut..hiks...

kat rumah pulak, dah sah2 tak sempat kan..tiap2 malam, kul 9pm dah out...tapi..malam ni, sebab esok cuti hari wilayah kan...then kebetulan lak si kecik keletihan gamaknya, today dia tak cukup tido siang...pagi babah bawak dua beradik pi playground kat giant sbb mama nak work, then ptg angkut balik klang, then on the way balik singgah giant shah alam (sebab pichah nak kenc*ng)...pastu baru balik rumah...

so, dapatlah mama isi masa lapang ni haaa...syhh....taip pelan2..satgi dia bangun laks....

selain tu, aku nak kabor sikit ni, skang aku ada hobi baru...hobi yang nak dijadikan bisnes kecil2an..bisnes apa tu? tunggu....produk dah ada, tp tgh tambah collection lagi, dan tgh cari packaging yang sesuai...

ada sesiapa tau mana nak beli gift box dgn plastik jewelery yang murah? mcm kat kedai yang letak jam tgn, gelang..etc tu?mesti korang ada agak2 benda apa kan? sabar yer, maybe tekaan tu salah..hihi.....dan...aku jugak tgh buat blog utk bisnes aku tu....

tapi...too early nak kata bisnes ni akan berjaya, melainkan kawan2 ku nilah yang jadik penyokong dan pembeli...barang ni sgt sesuai dijadikan koleksi peribadi and also hadiah...nantilah aku citer lagi ek....

No comments: