Monday, November 23, 2009

Transformasi kereta mini

Manusia ni mmg kreatif kan? Kalau tengok kereta2 kat jalan tu, macam2 gaya dorang ubah dari rupa asalnyer..

Yang aku nak cerita ni, pasal transformasi kereta2 mini, bukan mini cooper tu..tapi kancil...kelisa...

Biasanya kalau kelisa, paling cute ditransformkan jadik ala2 mini cooper gitu kan...cuma perlu tambah garis2 kat badan kereta....wallla....terus nampak lagi kiut...


Kancil plak, paling biasa orang make up jadik mira...tapi ada sekali tu, aku nampak kancil yang dimodified jadik kembara (aku pun tertipu sbb masa tu aku tgk dari jauh..aku heran...naper kecik semcm jer kembara tu...bila dah dekat, baru lah nampak, wohooo kancil ropanya...hahah) dan yang terbaru, last week...kat parking opis aku ni, lagi satu transformasi yang aku tak jangka...kancil telah ditransformkan jadik >>>> SMART FOR FOUR ko....haaaaaahhhh...canggih ek...dapat imagine dak? aku tak dpt capture dan sekali tu jer pulak aku bertembung ngan kancil SMART tu..hihi....

2 comments:

Ruby Alias said...

upgrade giler tu dr kancil ke smart car haha ..asalkan ropa samaaaa kan dan hati happy nyer pasal apa2 pun leh jadi

Unknown said...

huhu dorang ni kalau eksiden sah sah kang tak dpt claim insurans nih...