Wednesday, March 17, 2010

Kegilaanku

Sebelum sambung citer kenduri kendara Part II, meh nak citer sikit kegilaanku sejak seminggu lepas.
Kegilaan 1:

Aku try beli mee hoon kat gerai tepi jalan dokek ngan rumah...sebab rupa mee hoon tu mcm yang faveret aku..susah nak carik mee hoon gitu, digoreng kering, tak letak kicap...sempurna masaknyer..tak terlalu pedas & tak terlalu tak pedas...semua cukup..cukup rasa...ergh....

3 hari berturut2 aku bekpes meehoon tu berlaukkan sambal paru yang digoreng garing dihiris halus dan sambalnyer kering...sangat mantop.....tiap2 hari mencarik mee hoon tu, adaler 2 hari tak dapat..huk..huk...rasa tak sempurna hidup ku seharian..ngalahkan org ngidam jer ek..kakak tu pun dah kenai....then, semalam...dapat beli lagi...dan lepas ni, dah cukup lah dulu buat masa ni.....dah tak gilakan mee hoon kakak tu lagi...maybe lenkali plak sambung lagi....
Kegilaan 2:
Kegilaan yang tak ilang2...
Monday..Sogo

Hasil rembatan
2 helai baju barbie utk pichah
selai dress pichah
selai kemeja kimi
selai seluar kimi
selai overall kimi
sepasang kasut kimi
(gambar tak snap)

Jalan TAR (4 lai tudung...huhuuuuu...)

Tuesday...Alamanda

Perghh...bankrap den.....

1 comment:

Dy said...

Orang lain tunggu gaji tak dapat2 ....okay ler tu Mel banyak duit lagi untuk dihabiskan ......bila gaji nih.........