Monday, May 23, 2011

Wakina....

Tajuk di atas tadak kaitan dengan mana2 wanita bernama wakina, dan juga takde kena mengena dengan lagu wakawaka shakira.....dan juga tak berkaitan dengan rancangan tv wakena beb....

Al kisahnya, selalu usik si kimi every time dia nak menyusu..aku akan suh dia baca doa dulu..so sebelum2 ni, dia akan shortcut kan bismillah..dia baca.."im.." aumm..terus menyusu...

Baru2 ni suh dia baca doa gak...dan dia tak baca "im" dah...dah maju setapak, doa makan..tapi cuma "Wakina.." aummm......adesss...kalau biasa makan nasik tu ada lah gak dengar panjang sikit doanya...bila nak menyusu, tak tahan dah..semua pakai shortform....

1 comment:

Bidadari said...

entry kecil tapi menarik