Thursday, September 8, 2011

Kena CIUM

Pagi tadi dok selow and steady que baik punya nak bayor tol...gedegang....ada hentakan dari belakang....hampehs...apek belakang dalam kete nissan cium montot aku....Terus bertindak tekan hazard light, dgn harapan dia paham, kang depang sila berenti di tepi jalan yer....Dah bayor tol, aku terus himpit ke tepi jalan, siap2 kuarkan kamera ngan handphone...just in case dia main blah jer, snap..snap...dan kalau bumper aku rebeh ke, senang nak wat report....

Pehtu dia berenti belakang, dia senyum, aku tgk dr side mirror macam tak merbahaya jer apek tu, baru aku bukak pintu, cek...takde apa....dia pun mintak maap dan kata takde apa....hmm..aku senyum jerlah, pehtu masuk kete, dia blah..aku call asben bgtau...sib baik apek tu berbudi bahasa, aku pun takdelah nak marah, tapi kalau nampak dangerous jer, aku takkan kuar kete, maybe bincang thru tingkap jer...Mujur que kat tol, so konpem selow kan.....kalau laju, ngeri seyyy....


Ni haa...mujur MANTOP lagi montot aku...

No comments: