Thursday, May 13, 2010

Mother's Day...

Jumaat aritu 2 hari sebelum mother's day, balik dari opis, singgah taska pickup anak2 tengok-tengok pichah takde..eh..mana lak....kakak tu bgtau babah dia dah ambik, hish...laki aku ni, tak reti nak bgtau ke...tipon ke sms ke, bikin cemas aku jer setengah minit....babahnyer ambik kakak jer, bawak gi giant lah tu..aku assume, adik ditinggalkan sbb nanti tak terhandle pulak....

Balik rumah, dorang dah ada kat rumah, babah turun sambut mama ngan adik balik tapi kakak kat atas...bila tya, kakak buat apa...kakak tengah tulis, babah kata..

Hehe, dlm hati mcm dah agak jer ada projek rahsia hari ibu nih..cuma takleh nak pastikan apalah hadiahnyer kan..maybe cincin sebentuk ke...sbb asben pernah mention nak belikan cincin, hiks...aku mmg suka cincin..cincin emas yang muat skang cuma ada satu jer....hihi...tapi rasanya itu bakal hadiah annibersary bulan depan, kan bang? haha....

Aku naik atas, kakak tgh nak bungkus sumething, pastu kakak halau aku..wakaka....cute jer aku tengok...

Ahad tu, kakak bagi hadiah tu masa celebrate mother's day kat rumah mak, anor yang jadik penganjur makan2 kali ni, menu utama BBQ ayam, daging, sotong, udang....


Nak tau hadiah nyer?

Ni haa....sekeping kad yang ditulis by pichah and also kimi...tak percaya kimi boleh tulis? tengok gambar ke 5 tu haaa...dialah 'sign' tu...kakak belikan mama sehelai baju tshirt begemerlapan, lip lap gitu.....tak snap gambo pulok, ada kat rumah nak basuh dulu....terima kasih abang, terima kasih kakak...terima kasih kimi...i love u all...muah.....muah....

Acara wajib budak princess dua orang ni, mandi bersama-sama lama-lama, pehtu bungkus kepala pun sama-sama

No comments: